Гарантія та повернення
Гарантія на будь-який виріб – 12 місяців, за умови, що ви замовили нашу збірку. Деякі товари постачаються з гарантією від виробника. Ми не виключаємо брак у упакованих виробах. У такій ситуації потрібно особисто клієнту або людині, яка збирає товар, зробити знімок ушкодження, відзначити їх на інструкції зі збирання та надіслати ці матеріали на пошту. Ми замовимо браковані деталі у постачальника та привеземо їх у найкоротші терміни. Також просимо звернути увагу, що до остаточного складання виробу потрібно зберегти оригінальну упаковку, оскільки заміна пошкоджених або бракованих деталей не можлива без її наявності.
Якщо при самостійному збиранні та доставці або неправильній експлуатації виникли пошкодження, то вони не підпадають під гарантію використання продукту.
- Меблі, пошкоджені покупцем, не підпадають під гарантію. Також не приймаються вироби, в конструкцію яких було внесено зміни, допущено перевищення ваги або їх не використовували за призначенням;
- Перевіряти крихкі елементи необхідно при доставці. Комплектацію слід перевіряти за описом.
Товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів після здійснення покупки згідно зі статтею 9 «Закону про захист прав споживача». При цьому потрібно дотриматися таких умов:
- На виробі не повинно бути слідів використання: подряпини, відколи, потертості та інше.
- Меблі не збиралися, при цьому збережено її товарний, первинний вигляд.
- У покупця є ціла упаковка та її компоненти.
- Комплектація виробу збігається із заводською.
- У клієнта є документи про покупку в нашому магазині. Щоб повернути гроші, необхідно посвідчення особи — паспорт. Отримати гроші можна в день повернення або протягом 7 днів.
Витрати на транспортування при поверненні дорівнює вартості доставки. Витрати оплачує покупець.
- При прийомі виробу необхідно бути особисто або довіреній особі.
- Здійснити огляд зовнішнього вигляду.
- Переглянути всі дзеркала та скла, перевірити чи немає сколів чи тріщин, після прийому цього виду товарів поверненню не підлягає.
- Перевірити фасади на наявність дефектів.
- Комплектація, колір та наповнення має відповідати замовленню.
Увага! Меблі виготовлені під індивідуальне замовлення, з обраним типом тканини, розміром тощо, не підлягають обміну або поверненню згідно з переліком товарів додатка №3 постанови КМУ від 19.03.1994 № 172.
Повернення грошей здійснюється виходячи із вартості виробу на момент здійснення покупки. Кошти повернуться в повному розмірі, якщо був доставлений товар на склад у повній комплектації. Якщо неможливо повернути гроші того ж дня — їх повернуть за домовленістю сторін, але не пізніше за сім днів.
- Не використовуйте гострі предмети, щоб не пошкодити меблі під час розпакування.
- Монтаж виробу здійснювати суворо за інструкцією, що йде у комплекті з товаром.
- Якщо ви знайшли пошкоджені деталі в процесі збирання, не встановлюйте їх. Браковані деталі зі слідами монтажу не підлягають безкоштовній заміні. Цю деталь потрібно сфотографувати і обов'язково залишити упаковку з етикеткою для виконання умов повернення. Фотографії надішліть електронною поштою та зателефонуйте менеджеру. Тільки після цих дій менеджер приступить до вирішення питання.
- Не встановлюйте меблі поблизу опалювальної системи.
- Не можна ставити гарячий посуд та предмети без спеціальних підставок.
- Не ставте на меблі гострі предмети, які можуть її пошкодити.
- Бережіть товар від ударів, щоб уникнути механічних пошкоджень.
- На поверхню не повинна потрапляти вода, розчинники та інші рідини.
- Поверхня меблів має оброблятися спеціальними засобами.
- Не перевантажуйте конструкцію меблів та стежте за рівномірним розподілом навантаження.
- Установка здійснюється лише на горизонтальні поверхні.
- Перевозити та доставляти виріб можна лише у розібраному вигляді.
- Пересувати меблі необхідно тримаючись за міцні конструкції.
Якщо у вас виникли питання, пов'язані з якістю товару, зв'яжіться з нами. Зазвичай вирішення проблем відбувається наступного дня, але не пізніше трьох.
- На обслуговування за гарантією ми приймаємо вироби з товарним чеком, за умови дотримання умов використання та зберігання меблів.
- Перевірка цілісності стільниці та скляних елементів здійснюється при клієнті під час доставки.
Гарантія не поширюється на:
- вироби, що зносилися чи вичерпали ресурс;
- завдання випадкових пошкоджень;
- збитки, завдані внаслідок стихійних явищ;
- дефекти, що виникли через недотримання умов експлуатації.